Polska Wschodnia

INTERFEJS WiFi Vgate iCar3 ELM327 OBD II nowy 2016
INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY WIFI iCar3 Vgate OBD II ELM327 jest to najnowsza obecnie generacja produktu 2016.



Oferowany Interfejs iCar3 Vgate WiFi przeznaczony jest do diagnostyki wszystkich pojazdów wyposażonych w standardowe złącze komunikacyjne OBD2 (roczniki 1996/2014). Jest to kolejna generacja złącza sprawdzonego na rynku iCar2 Vgate WiFi, która została wzbogacona o możliwość obsługi dodatkowych protokołów.



Interfejs współpracuje ze wszystkimi systemami operacyjnymi i telefonami/ tabletami/ komputerami z WiFi (Android, IOS, Windows). Urządzenie posiada wbudowany auto wyłącznik (30min), dzięki czemu nie rozładowuje akumulatora oraz funkcję AutoWakeUp. Jego miniaturowe wymiary 4,6cm x 2,6cm tylko zwiększają walory użytkowe, ponieważ możesz go pozostawić w gnieździe pojazdu bez utrudnień w eksploatacji lub mieć w kieszeni, zawsze przy sobie, co w komplecie z telefonem, który też masz zawsze przy sobie tworzy pełnowartościowy zestaw diagnostyczny.

Zasilanie z gniazda OBDII, nie wymaga baterii. Zapewnia zasięg 100-300m (dane producenta).

W zestawie znajduje się płyta CD z oprogramowaniem.



Urządzenie współpracuje z każdym systemem operacyjnym i sprzętem wyposażonym w możliwość komunikacji WiFi.



Parametry produktu:

• Produkt jest NOWY

• Wymiary interfejsu: 4,6 cm x 2,6 cm x 1,5cm (tylko tyle wystaje z gniazda)

• Waga adaptera: 14g

• Zasięg: 100m

• Plug & Play (nie wymaga sterowników)

• Bez przewodów i bez baterii (zasilany z gniazda OBD II)

• Funkcja Auto Sleep po 30min. (może pozostać nie wyjęty w gnieździe i nie rozładuje akumulatora)

• Częstotliwość: 2.400GHz

• WIFI: IEEE 802.11n, IEEE 802.11g, IEEE 802.11b

• Możliwości i funkcje urządzenia:



1.Odczyt i kasowanie błędów, kodów komputera pokładowego

2.Wyłączanie kontrolki MIL Check Engine (żółty silniczek na desce rozdzielczej)

3.Kontrola parametrów pracy w czasie rzeczywistym tzw. LIVE DATA, wyświetla odczyty z wielu czujników i modułów, np. prędkość pojazdu, obrotomierz, sygnału sondy lambda, sygnału czujnika temp., przepływomierz [g/s], położenie przepustnicy, temperatura płynu chłodniczego, obciążenie silnika i wiele wiele innych dostępnym w danym aucie (zależne od modelu)

4.Kontrola spalania paliwa

5.Pomiar mocy silnika (KM), pomiar innych parametrów np. przyspieszenie 0-100 km/h, 1/4 mili, itp.



• Wspierane protokoły:

0.Automatic

1.SAE J1850 PWM(41.6Kbaud)

2.SAE J1850 VPW(10.4Kbaud)

3.ISO9141-2(5 baud init,10.4Kbaud)

4.ISO14230-4 KWP(5 baud init,10.4 Kbaud)

5.ISO14230-4 KWP(fast init,10.4 Kbaud)

6.ISO15765-4 CAN(11bit ID,500 Kbaud)

7.ISO15765-4 CAN(29bit ID,500 Kbaud)

8.ISO15765-4 CAN(11bit ID,250 Kbaud)

9.ISO15765-4 CAN(29bit ID,250 Kbaud)

A.SAE J1939 CAN(29bit ID,250 Kbaud)

B.USER1 CAN(11 bit ID,125 Kbaud)

C.USER2 CAN(11 bit ID,50 kbaud)



Posiadam też jedną sztukę BLUETOOTH niebieską za 65pln.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeEKLd.html



  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • lasotka.pev.pl